פתיחה מחודשת של בלוג - 1.7.2010

לאורך מספר שנים אני נוהג לשלוח דרך דוא"ל (אי-מייל) דיווחים ומחשבות לרשימה ארוכה של חברים ומכרים. כבר זמן מה מפצירים בי אחדים מחברי להעביר את כל מכתבי העבר לבלוג אישי. עבורי זה מרגיש מוזר במקצת והרבה פחות אישי מאשר מכתב בדוא"ל, אך לאחרונה נכנעתי כניסיון לראות איך ארגיש עם זה והאם אוכל להחזיק מעמד בזה.
לבלוג זה אני מעביר (לאט, לאט) דברים שנשלחו בעברית (אין הרבה), כולל אחדים מהדברים שכתבתי אך לעולם לא שלחתי.


רוב מכתבַי היו (וכנראה יהיו) באנגלית והגיעו לרוב אל קוראֵי אנגלית בחו"ל.
אותם כללתי בבלוג נפרד:
http://aaronsharif.blogspot.com/



יום רביעי, 21 ביולי 2010

הערות על יחסי מין המובילים לאונס

יחסי מין בהסכמה מלאה שעות ספורות לאחר מפגש מקרי........מסתבר שזה יכול להיות אונס. כך ע"פ כתבה בעיתון של 21.7.10



אם בחורה קיימה יחסי מין בהסכמה מלאה עם גבר שפגשה במקריות ברחוב או במכולת רק לפני שעות ספורות, כי היא חשבה שהוא עשיר (נאמר, ע"פ לבוש ואוטו שחשבה שהם שלו) ומסתבר שהוא תפרן, היא יכולה להגיש נגדו תלונה על אונס והוא יישב בכלא.


אם בחורה קיימה יחסי מין בהסכמה מלאה עם גבר שפגשה במקריות ברחוב או במכולת רק לפני שעות ספורות, כי היא חשבה אותו ליהודי (מבלי שהוא אמר כך, אך הציג את עצמו בשם עברי כ"דוּדוּ", שכך הרי באמת קוראים לו) ומסתבר שהוא ערבי, היא יכולה להגיש נגדו תלונה על אונס והוא יישב בכלא.


לא כל כך מובן לי, גם אחרי שקראתי את הסברי החוק והשופטים.


אם בחורה קיימה יחסי מין בהסכמה מלאה עם גבר שפגשה רק לפני שעות ספורות במקריות ברחוב או במכולת או על חוף הים, כי היא חשבה שהוא אוהב אותה (נאמר אפילו שהוא מלמל במפורש "את מאוד נראית לי, בייבי") ומסתבר שהוא לא, האם היא יכולה להגיש נגדו תלונה על אונס ??!! זה כבר לא.


לא מובן לי. מה ההבדל בין המקרים ?? והאם הבדלים אלו הם כל כך מהותיים על מנת לכלוא אדם מספר שנים בכלה על עבירת אונס??.....מול מתלוננת שפגשה את הגבר רק לפני מספר שעות במפגש אקראי ביותר.....ולא שאלה......ולא חיכתה אפילו יום אחד...להכיר יותר טוב....אולי אפילו לבדוק את רצינות המפגש.......מספר שעות של סטוץ עם גבר לא מוכר....בהסכמה מלאה ע"פ הודעתה.....ללא אלימות....ללא איומים.....ללא סחתנות....ללא הבטחות....פשוט סקס בהסכמה.......וכבר זה אונס ושנות כלא.


אגב, הגבר שנכתב עליו בעיתון נשוי עם שני ילדים. לא על כך התלוננה המתלוננת ולא בשל כך נחשב הדבר לאונס. ע"פ השופט, המקרה הוא אונס כי המתלוננת לא ידעה ש"דודו" הוא ערבי.






תגובה 1:

  1. אפשר לקרוא את אורית קמיר על זה- http://www.notes.co.il/orit/68584.asp

    השבמחק